reklama

Darované sa nemá odmietnuť

Moja dcéra mala vtedy 10 rokov a veľmi túžila po psovi.Ja som o tom nechcela ani počuť.Nemala som ku psom práve kladný vzťah a predstava, že mi bude po byte behať zviera, ma vôbec nenadchýnala.Dieťa bolo smutné,ja neoblomná.Možno neskôr,chlácholila som ju dúfajúc,že neskor nebude nikdy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Raz v škole písali slohovú prácu na tému"Najkrajší dar".Narodičovskom združení sa ma učiteľka spýtala ,či som čítala dcérinuprácu.Popravde som odpovedala že nie,tak mi ju dala prečítať.Dcérapísala o tom ,ako veľmi túži po psíkovi,ale maminka jej ho nechcedovoliť a tak vymyslela ,že si našetrí peniažky,psa kúpi a podaruje homamičke.Sloh končil vetou:"Darované sa predsa nemá odmietnuť a tak sitoho psa budeme musieť nechať."

Zovrelo mi srdiečko,vyronila somslzu a tak som toho psa kúpila ,kedže nie som necitlivá beštia.Bola tofenka dlhosrstého jazvečíka a nikdy som to neoľutovala.Lebo pes vám viedať toľko lásky ako žiadny iný tvor na tejto zemi.Často som ju potomdávala za vzor svojím deťom .Nepapuľovala,ľúbila úprimnou láskou anemýlila si ma s bankomatom,na rozdiel od mojich utešených ratolestí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnesuž nežije a keď zomrela,plakala za ňou celá rodina.Namiesto nej mámeteraz sučky dve,presne také isté hrdzavé krásavice.Jedna už mala štyrikrát šteniatka a keby mi bol kedysi niekto povedal,že ja budem bdieťcelú noc pri psovi ,kým neporodí,asi by som ho bola považovala zablázna.Psy majú v našej rodine už pevné miesto ,sú jej členmi a životbez nich si už ani neviem predstaviť. l

Iveta Kožiaková

Iveta Kožiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som naivná romantička krížená s racionálnou pragmatičkouhľadajúca aj v tom najväčšom darebákovi niečo dobré.Rada používam iróniu a sarkazmus,preto neberte všetko čo napíšem tak úplne vážne. Zoznam autorových rubrík:  ...ja som vám to hovorilapostrehypríbehúvahaúsmevy zo životato smutnejšie zo životakrutá realitafikciafejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu