reklama

Vďačnosť

Ak niekde nájdete cudzí telefón,radšej ho tam nechajte ležať bez povšimnutia a nenamáhajte sa nájsť majiteľa.Môže sa vám stať,že budú na vás pozerať ako na zlodeja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

Dnes popoludní.Obchod s oblečením,v jednom nákupnom centre,plný ľudí.Na lavičke medzi vešiakmi položený mobil.Nie práve najlacnejší.Obzerám sa komu asi patrí.Nikto sa k nemu nehlási.Na tapete telefónu odfotený dva mladí pekní ľudia.Rozhliadam sa,či niekoho im podobného nezazriem medzi nakupujúcimi.Márne.

Kamarátka radí pozrieť v poslednej dobe toľko propagované číslo ICE.Pridelené k heslu: tatino.Super,zavoláme otcovi a necháme odkaz kde si má dcéra/syn/telefón vyzdvihnúť.Neberie.

Skúsime iné,v ten deň volané číslo-Romanko.Neberie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalšie,neberie.

Ďalšie:Romanko-mama sa konečne ozve.Predstavím sa a vysvetľujem situáciu,dohadujem odovzdanie,keď tu ku mne dobehne mladá dáma a osopí sa na mňa:"Máte môj mobil!?"Prekvapená tónom,akým sa so mnou rozpráva,jej telefón podám.Nevidím na tvári žiadnu radosť,že sa telefón našiel.Pozerá na mňa pohľadom,akoby som ja mohla za to,že si ona telefón niekde zabudla.Kontroluje,koľko som pretelefonovala.Možno dokonca uvažuje,že by som jej to mohla preplatiť.

Otočí sa na opätku,odchádza.Poďakovať zabudla. 

Iveta Kožiaková

Iveta Kožiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som naivná romantička krížená s racionálnou pragmatičkouhľadajúca aj v tom najväčšom darebákovi niečo dobré.Rada používam iróniu a sarkazmus,preto neberte všetko čo napíšem tak úplne vážne. Zoznam autorových rubrík:  ...ja som vám to hovorilapostrehypríbehúvahaúsmevy zo životato smutnejšie zo životakrutá realitafikciafejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu