reklama

Ako ľahko sa robí radosť

Nemusí to stáť veľa peňazí,ani tomu netreba venovať veľa času. Stačí natrafiť na správnych ľudí,v správnom čase.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

"Kedy už pôjdeme do toho obchodu?"otravoval môj 77 ročný otec ako malé dieťa.Chce nový telefón a pomôcť s výberom vhodného paušálu.Napriek tomu,že už skoro nevidí,rád chodí medzi ľudí a rád s nimi komunikuje.Jeho posledný telefón nebol práve pre neviciaceho najvhodnejší.Zložito sa obsluhoval,často ho/pretože dobre nevidí/nesprávne vypol a korunky nabiehali. 

Dnes!!! Povedala som rozhodne,naložila som ho do auta a vybrali sme sa vyberať.

V predajni sa nás po krátkom čakaní ujala veľmi príjemná pani,ktorá nám po objasnení situácie poradila najvhodnejší typ telefónu.Vysúvací.Otec sa bránil,no keď mu názorne ukázala,ukladajúc mu prsty kam bolo treba a vysvetlila jednoduchý princíp vysunie sa-hovorí,zasunie-skončil,žiadne zložité hľadanie, ktorý pupček stlačiť,na tvári sa mu rozhostil spokojný úsmev.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Presne toto som potreboval!"zvolal nadšený.A keď mu ešte prekopírovala všetky údaje,nastavila to najhlasnejšie zvonenie a písmená také veľké,že ich matne videl aj on,čo nič nevidí,vtisli sa mu do očí slzy.

"Ale bude si musieť za tento telofón niečo priplatiť,"skúsila opatrne,či nezmení názor.

"Samozrejme"...

Ja vidiac otcove nadšenie,som súhlasila skôr ako on,prevezmúc na seba záväzok.A keď mu po zhodnotení situácie,že on bude vlastne hovory viac menej len prijímať a volať len v nevyhnutných prípadoch navrhla paušál len niečo okolo troch eur rozhodla som sa,že mu ho budem platiť ja z inkasa.Otec od dojatia pregĺgal a ja som si uvedomila,že možno s jeho podlomeným zdravím,ani nedožije konca toho záväzku,ktorý dnes podpísal.Mal však neopísateľnú radosť.Dávno som ho nevidela takého šťastného.Dostal to čo potreboval,presne ako si to predstavoval.Niekedy stačí naozaj málo a je to tak veľa...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po príchode domov telefón každému ukazoval,predvádzal sa s ním,ako dieťa s novou hračkou.Kedysi kupoval hračky on mne,dnes som kúpila hračku ja jemu.A mala som z toho úžasnú radosť.

Iveta Kožiaková

Iveta Kožiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som naivná romantička krížená s racionálnou pragmatičkouhľadajúca aj v tom najväčšom darebákovi niečo dobré.Rada používam iróniu a sarkazmus,preto neberte všetko čo napíšem tak úplne vážne. Zoznam autorových rubrík:  ...ja som vám to hovorilapostrehypríbehúvahaúsmevy zo životato smutnejšie zo životakrutá realitafikciafejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu