reklama

Neparkuj na tom chodníku!

V nesprávnu chvíľu na nesprávnom mieste.Alebo aj inak.Anjel strážny bol tam,kde mal byť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (90)

Dejstvo prvé:

Otec mi opakoval skoro každý deň,aby som si auto nenechávala zaparkované na chodníku pred domom./Rozumej,zaparkované na chodníku:pol na pol/Argumentoval,že raz mi do neho niekto narazí.Vysmiala som ho,však to poznáte,kto už by len poslúchal rodiča..??

Dejstvo druhé:

Upozornenie od mestských policajtov,že na chodníku síce môžem parkovať/čiastočne/,ale musí tam zostať priestor 1,5 m,aby mohli chodci pohodlne prechádzať.Odmerala som si to.Jeden meter pohodlne stačí nato aby prešiel kočík,aj invalidný vozík.A pokiaľ budem musieť v zime odpratávať sneh z chodníka zakaždým,keď ho tam bezohľadný odhŕňač opakovane nahrnie a udržiavať ho v stave,aby si nikto na ňom nezlomil nohu,budem na ňom aj parkovať!Ak budú odo mňa vyžadované absurdnosti,budem sa chovať rovnako. Trvala som tvrdohlavo na svojom.Podľa mňa logicky.Ak mám mať k niečomu povinnosti,budem z toho čerpať aj výhody. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dejstvo tretie:

Na chodníku už neparkujem.Otec sa usmieva popod fúzy a myslí si:Ja som ti to hovoril !!! Ale nahlas sa to vyriecť neodváži,vie že by ma ešte viac podráždil.Niektorým ľudom je cesta úzka.Do auta sa práve chystal nastúpiť môj syn.Asi prvýkrát v živote prejavený zmysel pre poriadok mu zachránil život.Vrátil sa vyčistiť si topánky.Kašľať na kopu pokrčených plechov.Hlavne,že moje dieťa si tie topánky má na čo obuť. 

Dejstvo štvrté:

Napriek tomu,že na chodníku neparkujem,od snehu ho očistím. 

Iveta Kožiaková

Iveta Kožiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som naivná romantička krížená s racionálnou pragmatičkouhľadajúca aj v tom najväčšom darebákovi niečo dobré.Rada používam iróniu a sarkazmus,preto neberte všetko čo napíšem tak úplne vážne. Zoznam autorových rubrík:  ...ja som vám to hovorilapostrehypríbehúvahaúsmevy zo životato smutnejšie zo životakrutá realitafikciafejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu