reklama

Zbytočná anketa mobilného operátora

Keď zazvoní pevná linka znervózniem. Používame ju už len kvôli starým rodičom, ktorí si na nové technológie zvykajú už ťažko a ešte ťažšie si odvykajú od starých. Čiže klasické zvonenie tlačítkového telefónu veští vždy nejaký problém.Niečo sa pokazilo, alebo sa niekto necíti dobre. Alebo...anketa. A s tými sa v poslednej dobe akoby vrece roztrhlo.Uvedomujem si,že je to práca tých ľudí a preto sa snažím byť slušná a keď mám trochu času ich vypočujem a odpoviem na čo sa pýtajú. Často cítim,že sú účelové, pár nič nehovoriacich otázok,následne o niekoľko dní mi oznámia,že som niečo vyhrala a ja poďakujem, že, neprosím. Neverím totiž, žeby mi niekto niečo dal zadarmo. Z toho som už vyrástla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Dnes popoludní som prišla z práce a predstava začínajúceho víkendu mi vylepšovala náladu. Keď zazvonil telefón, prebehli mi hlavou myšlienky vyššie uvedené. Napriek tomu som to zodvihla. Volajúca pani sa spýtala, či so mnou môže urobiť anketu pre mobilného operátora Orange, ktorého služby využívam. Zasa raz v rámci slušnosti som neodmietla a následne to prudko oľutovala.

Aby som sa dlho nevykecávala a nebola otravná ako tá anketa, stručne to zhrniem.Neviem kto tú anketu zostavil a komu čo povie,ak ju vôbec niekto dokončí, ale 15 minút vypytovania, na opakujúce sa nekonkrétne otázky, hodnotenie na stupnici od 1 do 10 je raz veľa.Cítila som ako vo mne rastie nervzoita,lebo za prvé- linka bola rušená, pani ktorá anketu robila bola češka,zle hovoriaca po slovensky a siahodlhé otázky ktoré kládla bolo veľmi zle rozumieť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počuť,porozumieť,odpovedať. V polovičke som sa už cítila taká vyčerpaná,že som pani slušne prerušila v jej úsilí, požiadala ju aby na záver dotazníka napísala môj jediný názor,že anketa je dlhá, otravná a že ja končím. Sklamaná mi oznámila, že takú kolonku tam nemá a kedže anketu nedokončíme, nebude započítaná. Je mi to úplne jedno, že sa môj operátor nedozvie môj anonymný názor, lebo aj tak som sa sústredila iba prvých pár minút a potom som už odpovedala mechanicky, možno zo vzdoru a v hneve rozmýšľajúc nad nezmyselnosťou podobnej ankety, za ktorú dostane peniaze ten kto ju zostavil a kopa anketárov. Možno si to prostredníctvom tohoto článku prečíta aj niekto kompetentný a zamyslí sa nad tým.

Iveta Kožiaková

Iveta Kožiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som naivná romantička krížená s racionálnou pragmatičkouhľadajúca aj v tom najväčšom darebákovi niečo dobré.Rada používam iróniu a sarkazmus,preto neberte všetko čo napíšem tak úplne vážne. Zoznam autorových rubrík:  ...ja som vám to hovorilapostrehypríbehúvahaúsmevy zo životato smutnejšie zo životakrutá realitafikciafejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu