Dnes popoludní som prišla z práce a predstava začínajúceho víkendu mi vylepšovala náladu. Keď zazvonil telefón, prebehli mi hlavou myšlienky vyššie uvedené. Napriek tomu som to zodvihla. Volajúca pani sa spýtala, či so mnou môže urobiť anketu pre mobilného operátora Orange, ktorého služby využívam. Zasa raz v rámci slušnosti som neodmietla a následne to prudko oľutovala.
Aby som sa dlho nevykecávala a nebola otravná ako tá anketa, stručne to zhrniem.Neviem kto tú anketu zostavil a komu čo povie,ak ju vôbec niekto dokončí, ale 15 minút vypytovania, na opakujúce sa nekonkrétne otázky, hodnotenie na stupnici od 1 do 10 je raz veľa.Cítila som ako vo mne rastie nervzoita,lebo za prvé- linka bola rušená, pani ktorá anketu robila bola češka,zle hovoriaca po slovensky a siahodlhé otázky ktoré kládla bolo veľmi zle rozumieť.
Počuť,porozumieť,odpovedať. V polovičke som sa už cítila taká vyčerpaná,že som pani slušne prerušila v jej úsilí, požiadala ju aby na záver dotazníka napísala môj jediný názor,že anketa je dlhá, otravná a že ja končím. Sklamaná mi oznámila, že takú kolonku tam nemá a kedže anketu nedokončíme, nebude započítaná. Je mi to úplne jedno, že sa môj operátor nedozvie môj anonymný názor, lebo aj tak som sa sústredila iba prvých pár minút a potom som už odpovedala mechanicky, možno zo vzdoru a v hneve rozmýšľajúc nad nezmyselnosťou podobnej ankety, za ktorú dostane peniaze ten kto ju zostavil a kopa anketárov. Možno si to prostredníctvom tohoto článku prečíta aj niekto kompetentný a zamyslí sa nad tým.